Article ID : 00187141 / Last Modified : 10/29/2018

Digitaalse pildinduse „Raha tagasi“ kampaania

Applicable Products and Categories of This Article

Digitaalse fototehnika rahatagastuskampaania

 

1.    Kuidas kampaanias osaleda?

 

SAMM 1

Osta rahatagastuse taotlemiseks vahemikus 01.11.2018 – 31.01.2019 üks kampaaniatoode ühest kampaanias osaleva jaemüüja kauplusest.

 

 

SAMM 2

Külasta kampaania kodulehte ja vajuta registreerumiseks „Taotlen rahatagastust“ nuppu. Rahatagastuse taotlusi saab esitada ainult pärast neljateist (14) päeva möödumist toote või toodete ostukuupäevast, vastasel juhul taotlus ei kehti.

 

Märkus: Taotlused peavad olema esitatud vahemikus 15.11.2018–31.03.2019 kell 00:00 (CET).

 

 

SAMM 3

Logi sisse või loo endale MySony konto ja sisesta kampaania vormi järgnev info:

·         Sinu ostetud toote info: mudel, seerianumber, ostukuupäev ja müüja

·         Sinu isikuandmed: nimi, e-posti aadress, postiaadress, pangaandmed ja telefoninumber

·         Sinu ostutšeki/arve pilt/koopia

·         Pilt Sinu ostetud toote seerianumbrist

Peale info sisestamist vajuta nuppu „Kinnitan“.

 

 

SAMM 4

Peale vormi täitmist näed kinnituslehekülge ning saadame Sulle osalemise kinnitamiseks ka e-kirja. E-kirja Subject real näed oma 8-numbrilist registreerimiskoodi. Viita alati ka sellele koodile, kui Sul on kampaania kohta küsimusi.

 

SAMM 5

Kui Sinu rahatagastuse taotlus vastab kõigile kampaania tingimustele, jõuab rahatagastus Sinuni hiljemalt 28 päeva jooksul alates Sinu taotluse kinnitamisest. Kui sa soovid oma rahatagastuse taotluse staatust kontrollida, siis kliki kampaania kodulehel lingil „Kontrolli oma taotluse staatust“.

 

 

2.    Miks ma pean esitama oma ostutšeki või arve?
Me vajame seda selleks, et kontrollida, kas Sinu ostetud toode ning rahatagastuse taotlus vastavad kampaania reeglitele.
 

3.    Miks ma pean esitama oma ostetud toote mudeli seerianumbri?
See teeb Sinu jaoks kampaanias osalemise lihtsamaks, sest me saame kasutada mudelit ja seerianumbrit, et kontrollida, kas taotlus vastab kampaania reeglitele.

 

4.    Koduleht ütleb, et minu sisestatud seerianumber ei ole kehtiv. Miks?
Kontrolli üle, kas sisestasid seerianumbri korrektselt. Kui seerianumber on sisestatud korrektselt, siis on võimalik, et Sinu ostetud toode ei kuulu kampaanias osalevate mudelite hulka.
 

5.    Koduleht näitab teadet, et minu taotlus on puudulikult täidetud. Miks?
Palun saada meile info selle kohta, millist lisainfot teates nõutakse, ja me kinnitame võimalusel Sinu osalemise kampaanias. Kui Sa ei tee seda 10 päeva jooksul, ei saa me Sinu taotlust kinnitada.

 

6.    Ma ostsin oma toote Eestist, aga mul ei ole arvelduskontot Eesti pangas, kas ma saan siiski kampaanias osaleda?
Kahjuks saavad kampaanias osaleda vaid kliendid, kellel on arvelduskonto Eesti Vabariigis tegutsevas pangas. Kampaanias osalevad vaid Sony tooted, mis on ostetud Eesti Vabariigis tegutseva jaemüüja kauplusest. Rahatagastus kantakse kampaanias osalejaile vaid Eesti Vabariigis tegutseva panga arvelduskontole.

 

7.    Ma saatsin oma ostu tõendavad dokumendid ja kontaktandmed tavapostiga toote müüjale, aga ei ole saanud tagasisidet taotluse kinnitamise kohta?
Kahjuks ei ole tavapostiga saadetud taotlused kehtivad. Palun logi sisse või loo konto kampaanialehel ning registreeri seal oma ost rahatagastuse saamiseks (vt samm 3).
 

8.    Ma esitasin rahatagastuse taotluse kolme (3) toote kohta, aga ma sain kinnituse ainult ühe (1) toote kohta. Miks ma ei saanud esitada rahatagastuse taotlusi teiste toodete kohta?
Iga rahatagastuse taotlus peab olema sisestatud ja esitatud kampaania kodulehel eraldi. Peale taotluse edukat esitamist on sul kohe võimalik esitada taotlus järgmise toote kohta, vajutades nupule „Esita veel üks rahatagastuse taotlus“.
 

MÄRKUS: Ühe inimese kohta on lubatud esitada kuni kolm (3) rahatagastuse taotlust ja iga toote kohta vaid üks (1) rahatagastuse taotlus.

 

Kui Sul on ikka probleeme rahatagastuse taotluse esitamisega, siis palun võta meiega ühendust.