Article ID : 00225166 / Last Modified : 11/14/2019

Digitaalse fototehnika rahatagastuskampaania

    Digitaalse fototehnika "Raha tagasi" kampaania

    . 2

     

    1. Kuidas kampaanias osaleda?

    SAMM 1

    Osta rahatagastuse taotlemiseks vahemikus 18.10.2019-31.01.2020 (kaasa arvatud) üks kampaaniatoode ühest kampaanias osaleva jaemüüja kauplusest.

    SAMM 2

    Külasta kampaania kodulehte ja vajuta registreerumiseks „Taotlen rahatagastust“ nuppu. Rahatagastuse taotlusi saab esitada ainult pärast neljateist (14) päeva möödumist toote või toodete ostukuupäevast, vastasel juhul taotlus ei kehti.

    Märkus: Taotlused peavad olema esitatud vahemikus 1.1.2019-31.03.2020 kell 00:00 (CET).

    SAMM 3

    Logi sisse või loo endale MySony konto ja sisesta kampaania vormi järgnev info:

    • Sinu ostetud toote info: mudel, seerianumber, ostukuupäev ja müüja

    • Sinu isikuandmed: nimi, e-posti aadress, postiaadress, pangaandmed ja telefoninumber

    • Sinu arve pilt/koopia

    • Pilt Sinu ostetud toote seerianumbrist

    Peale info sisestamist vajuta nuppu „Kinnitan“.

    SAMM 4

    Peale vormi täitmist näed kinnituslehekülge ning saadame Sulle osalemise kinnitamiseks ka e-kirja. E-kirja 'Subject' real näed oma 8-numbrilist registreerimiskoodi. Viita alati ka sellele koodile, kui Sul on kampaania kohta küsimusi.

    SAMM 5

    Kui Sinu rahatagastuse taotlus vastab kõigile kampaania tingimustele, jõuab rahatagastus Sinuni hiljemalt 28 päeva jooksul alates Sinu taotluse kinnitamisest. Kui Sa soovid oma rahatagastuse taotluse staatust kontrollida, siis kliki kampaania kodulehel lingil „Kontrolli oma taotluse staatust“.

     

    2. Millal jõuab rahatagastuse summa minuni ja kuidas väljendub see minu pangakontol.

    Meie eesmärgiks on teha makse 28 päeva jooksul alates sinu taotluse kinnitamisest. See ei tähenda 28 päeva jooksul alates sinu taotluse esitamisest ja me ei saa võtta ka vastutust, kui edasimüüjad lubavad, et makse tehakse 28 päeva jooksul alates toote ostukuupäevast vms. vale info eest. Võtke arvesse, et puudulik või ebakorrektselt edastatud info pikendab taotluse kinnitamist ja tagasimakse tähtaega, seega edastage kõik vajalik info meile korrektselt. Rahatagstuse makse on leitav teie arvelduskontolt märksõna WorldPay või Link Network järgi.

     

    3. Miks ma pean esitama oma ostu tõendava dokumendi, toote mudeli nime ja seerianumbri?

    Me vajame antud infot selleks, et kontrollida, kas Sinu taotlus vastab kampaania reeglitele.

     

    4. Milliseid ostu tõendavaid dokumente te aktsepteerite?

    Aktsepteeritav ostu tõendav dokument peab sisaldama järgnevat infot:
    1. Edasimüüja nime
    2. Ostu sooritamise kuupäeva
    3. Toote infot
    4. Müüja KM kohuslase numbrit
    Tuleb arvesse võtta, et taotlus võidakse tagasi lükata, kui esitatud dokument ei vasta nendele nõudmistele.

     

    5. Kust ma leian oma toote seerianumbri?

    Vajuta siia, et näha pilti juhistega, kuidas leida üles oma toote seerianumber.

     

    6. Koduleht ütleb, et minu sisestatud seerianumber ei ole kehtiv. Miks?

    Kontrolli üle, kas sisestasid seerianumbri korrektselt. Kui seerianumber on sisestatud korrektselt, siis on võimalik, et Sinu ostetud toode ei kuulu kampaanias osalevate mudelite hulka.

     

    7. Millised on nõudmised üleslaetavatele failidele, mis sisaldavad registreerimisinfot?

    Failid ei tohi olla suuremad kui 5 MB, aktsepteeritavad formaadid on vaid standartsed JPG, JPEG, PNG ja PDF failid.

     

    8. Koduleht näitab teadet, et minu taotlus on puudulikult täidetud. Miks?

    Palun saada meile info selle kohta, millist lisainfot teates nõutakse, ja me kinnitame võimalusel Sinu osalemise kampaanias. Kui Sa ei tee seda 10 päeva jooksul, ei saa me Sinu taotlust kinnitada.

     

    9. Ma ostsin toote mõni nädal enne/pärast kampaania perioodi. Kas Sony saab teha erandi ja minu taotluse aktsepteerida/kinnitada?

    Me saame aktsepteerida ainult neid taotlusi, mis sisaldavad tooteid, mis on ostetud kampaania tingimustes toodud ajavahemikus.

     

    10. Ma esitasin rahatagastuse taotluse kolme (3) toote kohta, aga ma sain kinnituse ainult ühe (1) toote kohta. Miks ma ei saanud esitada rahatagastuse taotlusi teiste toodete kohta?

    Iga rahatagastuse taotlus peab olema sisestatud ja esitatud kampaania kodulehel eraldi. Peale taotluse edukat esitamist on sul kohe võimalik esitada taotlus järgmise toote kohta, vajutades nupule „Esita veel üks rahatagastuse taotlus“.

    MÄRKUS: Ühe inimese kohta on lubatud esitada kuni kolm (3) rahatagastuse taotlust ja iga toote kohta vaid üks (1) rahatagastuse taotlus.

     

    11. Ma ei ole saanud e-postiga kinnitust/infot oma taotluse kohta, kuidas ma saan infot oma taotluse staatuse kohta?

    Automaatne kinnitusega e-kiri saadetakse, kui Sinu taotlus on sisestatud, ning teine kinnitus e-kiri siis, kui Sinu taotlus on kinnitatud. Kui me vajame veel lisainfoot, saadetakse Sulle eraldi e-kiri. Kontrolli kindlasti ka oma junk mail/rämpsposti postkasti. Lisaks saad siin lingil jälgida oma taotluse staatust, kui sisestad taotluse koodi, mille saatsime Sulle kinnitusega e-kirjas.

     

    12. Mul esinesid kampaaniasse registreerimisel probleemid, kuhu pean pöörduma?

    Palun võta ühendust meie klienditoega, kust saad abi seoses kõikide kampaaniat ja selles osalemist puudutavate küsimuste ning probleemidega.

     

    13. Kuidas kasutatakse minu isikuandmeid?

    Uuri isikuandmete kasutamise kohta siit lingilt.